Regnet faller på studenterna

Samtidigt som jag tycker lite synd om dem, så kan jag inte låta bli att småle lite ondskefullt. hehe! Nästa år är det jag som står där och tar studenten.. och då SKA det vara bra väder PUNKT.


Dagen började dåligt. Så pass dåligt att jag gick ut en halvmil för att tänka. Men när jag kom hem igen så fick jag prata lite med Amanda på msn, som befinner sig på andra sidan jordklotet. I Japan med andra ord. Jag längtar så mycket efter henne att jag snart går och hämtar en spade, går sedan till närmsta sandlåda och börjar gräva. Min dagisfröken sa i vilket fall som helst att man kan gräva sig ända till Kina, vilket betyder att det inte är omöjligt att gräva sig till Japan. Underskatta inte dagisfröknar!


Sedan så ska jag få träffa Nicole lite nu ikväll också. Hon var i Göteborg igår, så har inte träffat henne på fleeera dagar. Inte okej Nicole! Inte okej. Nåja nu ska jag snygga upp mig lite så att jag inte kommer till Colle bolle med slappekläder.




Jag ska ladda upp en jätterolig film imorgon. Min ledtråd är fläskläpp. Någon som kan lista ut vad som komma skall?

Kommentarer
Postat av: manda

Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva..men jag är otroligt lyckligt lottad som har en sådan fin vän som du :')

LÄGG UPP FILMEN!! =D hoppasnågonblirslagen

2010-06-12 @ 02:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback