Lost in this illusion

Idag har inte varit en bra dag. Det kan bero på att det är lovets sista dag.  Men det är inget man ska deppa ihop över. Det är söndag, vilket betyder att det är dags att packa ner träningskläderna och bege mig till gymmet. Det blir body balance. Ha! Jag som inte har någon balans.
Igår var jag och kollade på Wolfman med coolingarna Dennis och Tomas. Filmen var lite för blodig och inälvig (inälvor med en konstig böjning) för min smak egentligen, men den var faktiskt mycket bra ändå tycker jag. Nej, nu får jag skynda mig lite så jag inte missar träningspasset.. Ha en fortsatt bra söndag ♥

Kommentarer
Postat av: Natalie

det låter som en lyckad helg! ;D <3

2010-03-03 @ 13:26:23
URL: http://nataliewenngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback