100310

Det har hänt ganska mycket sedan sist jag skrev här i bloggen. Allt från att jag ska starta ett företag, till att jag har börjat träna yoga. Behaglig träning måste jag säga. Däremot så har inte kameran använts så flitigt på sistonde, vilket är väldigt synd. Men jag har känt mig ointressant helt enkelt, vilket gör så att jag tappar insperationen. Men nu när solen äntligen börjar visa sig mer och mer för varje dag, så är jag rätt säker på att fotoinsperationen kommer komma tillbaka. Jag ska berätta mer om företagsideérna sen när vi har hunnit skriva arbetsplan och sådant. Spännande kommer detta bli, helt klart!



En bild från en privatfotografering förra sommaren. Jag hoppas på bättre bilder denna sommaren då jag lärt känna kameran bättre och känner mig tryggare. Ha en bra dag allihopa, nu måste jag återgå till skolarbetet igen.

Kommentarer
Postat av: fii

Inspiration stavas det ;)

Och hahaha ofta du hjälper mig med vår affärsplan ;) men jo det klart vi ska fixa allt, snacka även med hon APU tanten idag och hon skulle kolla upp lite grejer :P

2010-03-10 @ 16:49:02
Postat av: collie cola

Jag vet några små hästar som känner att dom vill bli fotade av mäster fotograden cassandra!! (a)

2010-03-10 @ 22:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback