Llama.. va?


Jag är medlem i en sida som heter Deviantart. Uttala det hur ni vill. Sidan går ut på att man ska ladda upp sin fina konst, som i mitt fall är foton. Men man kan också ladda upp teckningar, animationer och en massa annat. Jag tycker verkligen ni ska gå in på Deviantart om och när ni vill få inspiration. Det finns helt fantastiska grejer där.



Nu var det inte det jag ville prata om. Jag loggade i vilket fall som helst in på Deviantart idag, efter att ha glömt bort sidans existens sisådär några veckor. Väl inne på sidan möttes jag av ett meddelande att jag hade fått en Llama. Det måste vara något nytt skit dom har börjat med, så har ingen aning vad det är för någongting. Är det positivt eller negativt?


Det kan ju vara ganska positivt då man blir tilldelad en sorts pris eller något.. Eller så är det en gest där de skickar en lama till en som ska spotta på en. Det är det negativa då. Någon smart själ där ute som vet svaret?



Besök och börja "Watcha" min DeviantART tack! Skulle vara otroligt snällt.
Klicka här för att komma till min sida!

Kommentarer
Postat av: fii

skumt det där.. hmm.. tror att du ska ta det positivt ^^ (jag söker inte alls på google samtidigt som jag skriver detta)

2010-06-13 @ 16:44:54
URL: http://hellofii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback