Godmorgon 100614


Hehe,
Natalie glömde ändra inställningarna sedan igår.


Jag är faktiskt väldigt nöjd med gårdagens fotosession. En massa fotoidéer ploppar upp i huvudet nu i eftehand. Vi var vid en tågräls och hittade sedan lite häftiga spotlights som vi fotade vid. Jag ska försöka få upp några bilder redan idag, men kan inget lova.


Imorse satte jag och kompisen klockan på nio, så att vi skulle vara inne vid stan klockan tio. Det är bra att bo fem-tio minuter från stan hehe. Man slipper åka buss. Fast jag tycker om att åka buss, blir alltid lika glad över att spana på alla olika människor. 


Nu ska jag leka i photoshop. har'e bra!


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi klockrent:D så har jag gjort alla gånger förutom då haha;D

2010-06-14 @ 12:51:36
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Nova

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-12 @ 16:28:31
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback