Cassa är duktig denna lördag

Nu ska jag försöka få ordning i mitt rum, så att jag sedan ska kunna börja plugga och bli av med lite skolarbete. Det är en aning deprimerande att sitta med skolarbete på en lördag, men känner att jag är så gott som tvungen.

Jag kan trösta mig med att jag hade det riktigt kul igår, med film å mys å mycket trevligt folk. Sedan lyckades jag förlora i poker, men det betyder väll bara att jag kommer få tur med kärleken.. inte sant? Vi får väll hålla tummarna! Usch nu får jag fortsätta städa rummet så att det blir klart någon gång.. Jag hade tänkt att träna lite idag också, så att man blir fin till sommaren haha.

Jag känner mig tvungen att skriva lite till så att texten löper ända ner till dit bilden slutar haha. Annars blir det ju inte fint. Nåja jag får väll komma på någonting roligt att berätta...

Joo. Jag har funderat på att kanske färga håret brunt med en liten röd nyans? Tycker att det är så otrloligt snygggt, men sedan är jag lite osäker eftersom att jag gillar min hårfärg dom jag har nu också. På bilden ser ni på ett ungfär hur mitt hår ser ut.

Kommentarer
Postat av: Fii

tur i kärlek ska du ha! :D



och JA till att färga håret :D

2010-01-24 @ 16:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback